Alla inlägg under juli 2009

Av Christina - 13 juli 2009 23:03

Nu var det ett tag sedan jag var här, så blir det ibland. Det finns några i min närmaste krets som tycker det är dåligt att jag inte skriver. Kul, tycker jag, att folk bryr sig om mig och min familj. Vad har hänt, jätte mycket och bara positivt. Min kära syster och hennes man har äntligen fått en cavaljer "ICE" heter han om jag hängde med, det kommer foto på honom när jag har fått det.

Marcus och Evelina ska ÄNTLIGEN flytta till Småland till härliga Ryssby det ser vi fram mot. Vi har varit på utställning där vi hundägare var fantastikt nöjda med hundarna och resultaten. Hundarna var jätte duktiga , Namie blev lite låg det är första gången jag har sett det men under dagen så släpte det, alla hundarna fick ettor och ingen kom sist. Candy var bättre och gladare jätte duktig på bordet så förhoppningsvis så kommer det.

Nu är det Ronneby som gäller så vi får se. Det var även super roligt att träffa alla glada och hjälpsamma shih-tzu människor igen. Vi hade en mycket trevlig dag i Tvååker.

Hästarna är oxå ifull kondition, vi har varit ute på en härlig runda i dag, Patricia galopperad för första gången ute i skogen, liten börjar bli stor ha,ha. Jag brukar ha Nadja  med  vid handen när jag rider India ute och  vi ska skritta så även i dag. Nu har vi oxå galopperat super kul.

Nu ska jag äta glass och sen sova ska jobba i morgon.Skriver snart igen.

Kortet är ett av många som vi har fått av Cattis från Tvååker, tusen tack.Tycker att det visar att vi är på väg.

Kram Stina

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards