Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Nu börjar skolan.

Av Christina - 16 augusti 2009 16:42

Idag var det sista dagen på jobb, i morgon börjar skolan för mig ska komplettera min andra utbildning med undersköterska, ska bli roligt.

Igår badade jag sju hundar, känns skönt när det är gjort, hundarna har kommet lite efter men det ska vi ta igen nu.

Här kommer ett kort på flickorna inte det bästa men,men det är inte lätt att ta kort på tre. Det är Zia som sitter själv på ett kort, hon ska på sin första utställning till helgen och det blir inte en utan två, Alvesta och västkustvalpen.

 Nu ska vi äta och sen är det dags för hästarna. Det är skönt med sommarlov, men det är lika skönt när man kommer tillbaks till vardagen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det kommer snart igen.

Ha en go kväll, kram Stina

 
 
Ingen bild

Madde

19 augusti 2009 18:26

Hej!
Hur känns det att vara en skoltös igen?
Hoppas att allt är bra med er.
Vi hörs
Kram Madde

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 13 januari 2010 22:37


Igår var vi och hämtade en ny ponny till My, min dotter. Idag har vi lärt känna honom lite och han är underbar, roligt när man blir nöjd. Får hoppas att det fortsätter i samma anda.  Vi var ute och red en stund jag och My och det var skönt att hon va...

Av Christina - 12 januari 2010 16:36


Ska nu försöka att blogga igen för att det är roligt och titta tillbaka och se vad man har gjort. Vi har varit på Göterborgs My Dog, det var en upplevelse. Det gick inte så bra för mina hundar men det var roligt och få vara med. Zia var jätteduktig...

Av Christina - 11 oktober 2009 16:27


   Nu var det Söndag, har haft en skön helg bara arbetat inga läxor inget prov, skönt. Hundarna är badade fick hjälp av Evelina det tackar jag för. Känns märkligt, men skönt. Här har inte hänt så mycket, vi har inget framför oss, det är Växjö s...

Av Christina - 8 oktober 2009 15:35


   Idag har jag fått reda på mina prov i skolan 3 vg och 2 mvg. Det får man vara super nöjd med, hoppas att det blir lite lugnare nu. Vi har en del till framför oss, men det känns bra. Nu är det hundarna som behövs badas och ett litet förhör i morg...

Av Christina - 8 oktober 2009 08:31


    Hej Här bara springer tiden, det går i ett!! Det är så mycket jag skulle vilja göra som jag inte har tid till. Blogga är en sak, prata med syrran och höra hur helgen har varit , tackat några vänner för underbara kort  på min lilla tös. Ha...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards