Alla inlägg under januari 2010

Av Christina - 13 januari 2010 22:37

Igår var vi och hämtade en ny ponny till My, min dotter. Idag har vi lärt känna honom lite och han är underbar, roligt när man blir nöjd. Får hoppas att det fortsätter i samma anda.  Vi var ute och red en stund jag och My och det var skönt att hon var med igen. Det är oftast roligast med hästarna när man är två, det har varit lite tomt nu när hon inte har haft någon häst, men nu kör vi igång igen.

Jag har även varit hos frissan och fixat till håret, gjorde slinger förr några dagar sedan och blev inte nöjd, det var första gången på många år, nu har de gjort om det och jag är nöjd igen, bra.  

Patricia har börjat med innebandyn igen, hon tycker det är roligt, hennes mamma var duktig och köpte en klubba med sig hem då hon hade varit i stan, jag har köpt en innan men den var i minsta laget. Den jag köpte i dag var rätt längd men hon behöver ha bladet på andra hållet så den får jag byta i morgon, så är det.

Nu ska jag gå och lägga mig, skola i morgon.

sov gott  

kram Stina

En härlig vinterdag (stark sol, tycker Patricia)

Det är Namie, Philippa, Patricia, Felicia och Candy

  

Av Christina - 12 januari 2010 16:36

Ska nu försöka att blogga igen för att det är roligt och titta tillbaka och se vad man har gjort. Vi har varit på Göterborgs My Dog, det var en upplevelse.

Det gick inte så bra för mina hundar men det var roligt och få vara med. Zia var jätteduktig och fick en bra kritik, Namie fick oxå en bra kritik men är inte i sin vackrast kostym för tillfället, men den kommer igen (hoppas jag). Men det var en otroligt stor utställning så nu har vi varit där.

Det har hänt så mycke sen sist jag var här inne och bloggade, bara roliga saker.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men det kommer.

Kram    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards